مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 22:252021-11-24ورزشي

سیتی 2 - پاریس یک | پپ مچ مسی، نیمار و امباپه را خواباند


منچسترسیتی در شبی که موقعیت های گلزنی فراوانی را از دست داد، شکست برابر پاری سن ژرمن را تبدیل به برتری کرده و صدرنشینی خود در این گروه دشوار را در پایان هفته پنجم قطعی ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، منچسترسیتی بازی را در خانه هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ضربه سر تماشایی رودری فرصت خوبی برای زدن گل اول خود داشت، اما پرنسل کیمپمبه با حرکتی فوق العاده توپ را در آستانه ورود به دروازه با سر بیرون کشید.

در دقیقه 19 این بار منچسترسیتی با ارسال یک کرنر دیگر روی دروازه پاری سن ژرمن خطرساز شد، اما این بار ضربه سر روین دیاز بعد از برخورد به مدافعان حریف به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار رحیم استرلینگ با حرکت از سمت راست و ارسال توپ می توانست زمینه ساز گل اول منچسترسیتی لقب بگیرد، اما ضربه الکساندر زینچنکو با عکس العمل کیلور ناوواس همراه شد.

اما در دقیقه 33 سیتی باز هم فرصت فوق العاده ای را از دست داد.

این بار ریاض محرز در محوطه صاحب موقعیت شده و فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه او را اشرف حکیمی در آستانه ورود به دروزه با سر برگشت داد.

دقایقی بعد بدشانسی های سیتی تکمیل شد.

این بار ایلکای گوندوگان در محوطه جریمه و با ضربه ای فنی می توانست دروازه کیلور ناواس را باز کند، اما ضربه او به دیرک دروازه پاری سن ژرمن برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیتی 2 - پاریس یک | پپ مچ مسی، نیمار و امباپه را خواباند

سیتی 2 - پاریس یک | پپ مچ مسی، نیمار و امباپه را خواباند